قیمت دستگاه حضور و غیاب

قیمت دستگاه حضور و غیاب

با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت و کارتی مدیران می توانند به راحتی کارمندان خود را از هر مکانی نظارت نمایند. بدین معنی که بدون توجه به جایی که هستید می توانید اطلاعاتی در مورد میزان ساعات کارکرد کارمندان خود داشته باشید. شما می توانید تردد پرسنل را در گوشی هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی یا هر وسیله دیگری به طور آنلاین مشاهده نمایید. اما چگونه می توانیم یک دستگاه حضور و غیاب مناسب محل کار خود انتخاب نماییم؟ مهم ترین فاکتوری که در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب اغلب مورد توجه بسیار قرار می گیرد، کیفیت و قیمت دستگاه حضور و غیاب می باشد. چه بسیار دستگاه هایی وجود دارند که با قیمتی ارزان فروخته شده اما به علت عدم کیفیت کافی و یا در نظر نگرفتن سایر شرایط به هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب، سازمان متضرر شده و هزینه مجددی برای خرید دستگاه حضور و غیاب پرداخته اند. اکنون قصد داریم مهم ترین شاخص هایی که در تعیین قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشتی و کارتی تاثیر بسزایی دارند را معرفی نموده تا شما عزیزان با آگاهی کامل اقدام به خرید ساعت حضور و غیاب نمایید.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه حضور و غیاب:

تکنولوژی به کار رفته و تاثیر آن بر قیمت دستگاه حضور و غیاب:

قیمت دستگاه حضور و غیاب به فاکتورهای زیادی از جمله تکنولوژی به کار رفته در دستگاه حضور و غیاب نظیر تکنولوژی تشخیص کف دست (Palm Hand)، تشخیص عنبیه (Iris)، تشخیص چهره (Face Recognition)، اثر انگشت (Fingerprint) و کارتخوان (Card Reader) بستگی دارد. همزمان با پیشرفت تکنولوژی، الگوریتم های شناسایی نیز در دستگاه حضور و غیاب بروزرسانی می گردند. اکثر دستگاه های حضور و غیاب پالیزافزار شامل دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ، حضور و غیاب اثر انگشتی و حضور و غیاب کارتی می باشد که به ترتیب ذکر شده شامل بالاترین قیمت و به تدریج ارزان ترین دستگاه حضور و غیاب می باشد. به عنوان مثال قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی از قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ارزان تر می باشد.

تاثیر برند بر قیمت دستگاه حضور و غیاب:

دستگاههای حضور و غیاب پالیزافزار شامل دستگاههای تولید داخلی و دستگاههای خارجی با نمایندگی رسمی فروش در ایران می باشد. بدیهی است که قیمت دستگاه حضور و غیاب تولید داخل ارزان تر و به صرفه تر از نمونه های مشابه خارجی می باشد. دستگاههای حضور و غیاب داخلی که همواره تیم تحقیق و توسعه (R&D) پالیزافزار با تلاش بی وقفه توانسته است آخرین الگوریتم های شناسایی بیومتریک را بر روی دستگاهها پیاده سازی و ارتقا دهند عبارتند از: دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کارتی تیارا (Tiara)، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کارتی تایمکس پلاس (Timax Plus)، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کارتی تایمکس (Timax). سایر برند دستگاههای حضور و غیاب پالیزافزار وارد شده از شرکت Virdi کره جنوبی و تعداد کمی از شرکت ZKTeco چین می باشد.

نویسنده: palizafzar

تولید کننده دستگاه ها و ساعت های حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت, کنترل تردد اثر انگشتی, نرم افزارهای تحت وب

بیان دیدگاه